Friday, May 27, 2011

Kenapa la awak ni sentiasa mengecewakan saya,bukan mudah saya mendapatkan awak,itu awak tau kan,jadi kenapa harus awak buat begini kepada saya.Dah lama saya bersabar dengan perangai awak,dh banyak kali saya cuba ubah,tapi awak hanya bertahan sekejap aja,lepas tu awak mesti kembali ke perangai lama awak.

Orang lain pun mesti xtahan kalau mereka tengok n alami sendiri perangai awak..Tolong la,berubah demi saya dan orang lain,terutama mak bapak awak sendiri..penat saya bercakap dengan depa untuk ubah perangai awak,puas depa menasihati awak,tp macam saya cakap td,hanya bertahan seketika..skang ni lagi terok,awak dh jd perangai dulu dari minggu lepas lagi..

Saya mintak maaf kalau terlepas cakap dengan mak bapak awak minggu lepas,bukan niat saya untuk sakitkan hati depa,tapi saya memang dh xtahan,terpaksa cakap kasar dengan depa sebab perangai awak dh makin menjadi-jadi..

Kalau ahad ni kita jumpa,n awak masih lagi macam ni jugak,,saya mintak maaf,saya terpaksa tinggalkan awak untuk mencari yang lain..dh 2 bulan hubungan kita,namun awak macam xpaham kehendak saya..cuba la penuhi dengan kasih sayang yang setimpal yang telah saya beri kat awak..

Saya memang marahkan awakkkkkkkkk..oh STREAMYX..hahaha.....

Kesimpulan : Agak sial minggu lepas,streamyx tmpat gua menabur bakti wat hal,bayaran dh la dekat 7ratus sebulan,..Bayaran xsetimpal dengan apa yang aku peroleh..x ka sial macam tu..kadar kepantasan mengalahkan jebon yang berlumba lari dengan kuda..mak bapak dia adalah Telekom..haha

0 comments:

Related Posts with Thumbnails