Tuesday, November 1, 2011

As-salam,

Haa,sebok sungguh twitter,facebook,Google Plus n segala bagai lagi,semua pakat dok buat wish,dok buat status dok berdoa berharap segala bagai,siap ada yang happy bila ada orang ucap "i love u" pada tarikh keramat macam ni.

Kita semua ni tunggu tarikh yang cantek and kiut ja ka nak buat sesuatu benda yang romantik,serius,hebak dan perkara yang mustahil.Apsal hari lain xmau buat?..Tunggu pulak 11.11.11 ni,apa status dan doa korang nak buat ye dak..

Macam sampah ja penuh kat fb dan twitter.

#Tetiba suami ucap sayang kat isteri malam ni

#Tetiba kucing jadi periang malam ni

#Tetiba langit jadi cerah malam ni

#Tetiba sorang mamat approach awek malam ni,kul 12pm

#Tetiba makwe ajak pakwe buat seks malam ni (kenangan).tengkorak hgpa!

#Tetiba anak menangis bagai nak rak malam ni.

#Tetiba bergayut sampai pagi esok

#Tetiba study sampai takmau gerak p mana (walla).

Semua yang tetiba ni adalah berkait rapat dengan pemikiran yang dah set siap tarikh ni WAJIB buat sesuatu,PERLU tinggalkan sesuatu kenangan.Kalau macam tu boleh la percikkan sperm kat awek anda,pastu rekod 3gp,tajuk 1.11.11..Kenangan jugak tu..Holla.

####Buat la bacaan yassin,sembahyang hajat,istikharah kalau dah bajet malam ni gempak sangat tarikhnya..Panjatkan kesyukuran kat Illahi yang hg tu masih dipanjangkan umur untuk menjalani kehidupan pada tarikh macam ni!..

Chow bebeh.Salam

1 comments:

  1. ntah apa2 kan ? ape depa igt tarikh ni bg luck ka? hapetuih! masing2 ade kepercayaan, ader agama so jgn pikio sbb tarikh ni leh uat gud/bad luck...jez my 2 cents..buddy..

Related Posts with Thumbnails