Thursday, January 26, 2012
















Sekalung Takziah kepada bekas rakan sekolah rendah dan menengah,Mohd Syafiq Nordi.
Meninggal dalam usia 25 tahun.
Baru mendirikan rumahtangga dalam jangkamasa yang sangat singkat.

Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang yang beriman.
Semoga isteri arwah tabah hadapi dugaan hidup
Al-Fatihah.

http://www.facebook.com/mohdsyafiqnordi

http://www.facebook.com/beizura.sham

2 comments:

  1. Al-Fatihah.....

  1. Innalillah untuk arwah Syafiq.. Moga ruhnya dicucuri rahmat. Moga Allah memberikan ketabahan hati kepada Bei sekeluarga..

    Awal tahun 2012 saya sambut dengan kesedihan.. Termasuk ujian diri sendiri.. Juga ujian shbt2.. Just nak share utk iktibar kita semua.. Shbt baik saya juga baru kehilangan suami. Baru menikah pd 17 Disember 2011. Pd 2 Januari 2012, pd hari ke-17 mereka berkahwin, suami dia kemalangan parah.. Kecederaan dalaman teruk dengan pelbagai komplikasi, darah beku di kepala, paru2 kecut dll.. Arwah suami shbt sy ini koma 2 minggu di ICU.. Genap sebulan berkahwin.. Pada 17 Januari 2012, arwah dijemput Ilahi.. ALLAHuakbar... Shbt saya ini sgt strong.. Banyak sy belajar dari dia erti kesabaran.. Ada saya share ttg shbt sy ini dlm FB.

    Pg tadi Bei post dlm FB saya.. "Ein, kalau ko free msg lah aku..".. Erm, pelik jugak.. Nk dtg Bintulu ke Bei ni.. Then dia komen status sy ttg shbt sy mnta no contact.. Later bila sy check FB Bei baru tau apa yang menimpa arwah.. Saya call Bei ptg td.. Bei kata dia baca status FB saya.. N smpt dia citekan pd arwab Syafiq, kesian kwn dia ni.. Br kawin sebulan.. Dan esoknya arwah Syafiq meninggal.. Sy yakin, ALLAH beri sedikit kekuatan pd Bei apabila dia membaca status sy yg sy ceritakan ttg shbt sy...

    ALLAH.. ALLAH.. Tidak terbayang ujian yg menimpa mereka.. Kedua-duanya pengantin baru.. Inai di jari masih merah, semerah tanah kubur arwah..

    Moga ALLAH memberi mereka ketabahan dan kesabaran yang tinggi atas ujian pemergian suami masing-masing... Innalillahi wainna ilai hi rajiun.. Al-Fatihah kepada Allahyarham Mohd Fikri Ismail dan Allahyarham Mohd Syafiq Nordi..

Related Posts with Thumbnails