Thursday, October 25, 2012

at 8:15 AM Labels: ,

gua letak lu kat tempat terindah dalam hati gua

gua terima lu seadanya lu
gua tak pandang yang lain selain lu
tapi lu tetap nak terbang bebas
lu tak percaya
gua tak mampu nak yakinkan lu
gua harap lu dapat dahan untuk berteduh di langit luas sana
gua yakin kalau jodoh kuat lu dengan gua akan bersatu semula
6 tahun tu gua rasa singkat
6 tahun tu gua rasa tahap yakin lu semakin kurang kat gua
6 tahun gua hanya setia kat lu
6 tahun gua yakin sama hubungan lu dengan gua
gua minta lu untuk bersabar
gua minta lu untuk percaya 
gua minta lu untuk jangan ke mana-mana
gua minta lu sentiasa disisi gua
sebab lu gua kuat untuk berusaha menghalalkan lu untuk gua
tapi lu rapuh
hati lu terlalu tinggi was-was
lu minta berulang kali untuk terbang bebas,tapi gua tahan lu
gua takmau lu pergi mana-mana
gua nak lu sini dengan gua sampai bila-bila
gua akan terima kenyataan ini
gua akan reda andai lu bukan untuk gua
gua minta lu pun terima dengan keputusan yang lu minta
gua takmau tahan lu lagi sebab lagi tahan nanti gua takut lu terpaksa
moga lu hidup dengan bahagia cari dahan untuk menumpang teduh
moga lu aman dan tenang dengan orang yang lebih faham lu
gua kat sini duduk diam-diam
perhati sama lu.
lu bahagia,lu dah diijabkabul nanti,lu dah sah hak orang lain
gua angkat kaki pergi
gua mula hidup baru
sebab gua nak lu bahagia sampai saat lu jadi milik orang lain
baru gua rasa lega untuk lu
gua akan melangkah dengan cara baru dengan hidup baru
gua terima takdir
tapi gua nak lu tau gua tunggu lu
kalau lu nak patah balik,gua terima bila-bila masa
kalau lu ada nak kongsi dengan gua,lu cari gua nanti
gua sentiasa ada untuk lu
sebab gua hanya ada lu.
terima kasih selama 6 tahun
gua akan ingat sampai bila-bila
gua juga manusia marhaen
gua juga punya silap
sempena 9 Zulhijjah ini,
gua minta maaf sama lu
hujung kaki bertemu hujung rambut
gua tunggu lu gua tunggu lu...
selamat tinggal,jaga diri lu,gua tau lu boleh buat,gua tau lu dah kuat,gua tau lu hebat.
Assalamualaikum.Titik

0 comments:

Related Posts with Thumbnails