Thursday, October 6, 2011

Muka ganas,
Jeans Levi's koyak di lutut,
pakai baju the used,
ada rayban macam faizal tahir,

Naik keta saga mivec,
bawak laju gila,
musix dum dam dum dam.

Potong kejap kanan kejap kiri,
Ada makwe cun disebelah,
semasa potong,makwe kalih kiri,buat muka riak.
mungkin dalam hati cakap "gua ada pakwe style,keta best,bawak laju..Lu ada apa/?"
Potong dan meluncur laju dengan bising musix lagu techno,kekadang kuar gak k-pop,

Aku masih di belakang keta ni,
belum laju,
hanya mengekori melihat gelagat mereka.Semakin jauh ditingalkan..

Relax dan macam biasa,
Keta jadi satu lorong,
Bergerak perlahan,
lambat,owhh...trafik dan JPJ buat opetasi,
slow dan angkat tangan kepada mereka macam biasa,

Saga tadi ditahan,
disuruh buka bonet,
aku kalih blah kiri,
awek tu nampak,

aku sengih,aku buat muka best,
aku gelak dalam senyum perli,

puas ati..padan muka.haha

Hebat macam mana pun,kalah dengan trafik yang dua tahun lagi nak pencen..
keta hebat xguna gak,musix kuat xjamin gak..awek style pun xley tolong kalau kena tahan..harap kena saman.
teruskan perjalanan beli ikan dan sayur..

Itulah rakyat marhaen..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails