Sunday, July 24, 2011

Apa nak tulis pada waktu senggang sebegini rupa.Mata melilau mencari mangsa untuk dijadikan bahan.Tapi hanya beberapa orang chinese bercakapan sesama sendiri ja.Mana faham nak olah.Tapi nada macam bertengkar memperjuangkan kebenaran masing-masing.Harap..

Oh kepala,sila putar seberapa pantas mungkin beri idea untuk tangan ini menitip di keyboard segera tanpa hilang setitis ingatan pon.Hoho.Merapu apa ni,paham dengan kata-kata yang keluar pun x..Macam mana aku boleh main taip ja.Maaf.

Nak argue pasai masa la..Sebab masa bagi aku adalah sama setiap orang..Setuju x?..Angkat tangan,lau x setuju,pohon tutup browser anda dan pergi ke site tukartiub..haha.Setiap dari kita memiliki masa sejumlah 24 jam per seorang.Sama,tapi cara menggunakan masa tu adakah berbaloi dan berfaedah?..Tidur dh 8 jam (bukan entri ni banyak kali tulis ka.)..Tulis saja la labu sementara ada akal.Hahaha.

Bosan la,masa itu emas,jadi xpayah rugikan emas dengan mengkajinya,yang penting ianya berharga dan kena lakukan secara teliti agar xrugi walau secibis emas itu pun..Mari kita cakap bab bab bab bab???..

Sungguh dan Sumpah kering idea mau tulis n karang..HOHOHO..Stop kat sini la..Tunggu la kot-kot menjelang ramadhan ni idea mai..Insyaallah..Bye semua


0 comments:

Related Posts with Thumbnails